5003d010e087c33b70e3c5b6

Day 15 – A song that describes you

Hahahhah kiddin.... ELLER?

Day 16 – A song that you used to love but now hate
Eh.. hatar den inte?! Fast lyssnar inte lika mycket på honom aaaaaalls längre/sån musik i allmänhet.
Men han är så jävla cool. :'>
POINT BEING - Jag hatar inte musik jag en gång gillat, så korkat.


Day 17 – A song that you hear often on the radio

ELLER? (alltid 'eller' men..)
Enda låten jag kan påminna mig om att ha hört på radion alls senaste tiden.
*lYsSnAr AlDrIg På RaDiO*

Day 18 – A song that you wish you heard on the radio
Alltså.. känns bara som att den skulle vara rätt nice att dunka till.
Annars räknas ju inte allt med the GazettE, det är uppenbart 100% radiovänligt skit.


Day 19 – A song from your favorite album
Lätt. Även en av de mest oövervinnerliga(!!!) låtarna i hela universum.


Day 20 – A song that you listen to when you're angry
Kanske?! Den + det mesta med deathgaze och diru.

Day 21 – A song that you listen to when you're happy
AAAAAaaaaaaaaa, jag vill typ dansa nu.

Day 22 – A song that you listen to when you're sad

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0